Online marketing bureau in Eindhoven
Terug
Menu

Online marketing begeleiding

Waar moet je starten met je online marketing strategie? Een vraag waar menig marketeer of website-eigenaar mee worstelt. Dat online marketing van groot belang is voor het werven van nieuwe klanten en klantretentie is bij elk bedrijf wel bekend. Echter een effectieve strategie ontbreekt vaak. Wij werken strategisch en helpen sturing te geven aan alle online marketingactiviteiten op elk gewenst niveau: van strategisch partner tot uitvoerder.

Wij bieden regelmatig ondersteuning aan organisaties die een strategisch partner zoeken. Deel ideeën, krijg sturing of volg 1-op-1 training.

Piet Zweegers Piet ZweegersCo-owner
Buyer persona’s gids

Buyer persona’s zijn onmisbaar. Maar hoe maak je ze? Download de gids met voorbeeld!

Lees verder

Wij werken hier onder andere aan voor:

Axians FNV_HORECA

5 Feiten over online marketing begeleiding

  • Marketing doelstellingen behalen

    Met een online marketing strategie maak je een plan om een bepaalde marketingdoelstelling te behalen en sturing te geven aan je marketing activiteiten. We kijken wat er al goed gaat en waar uitdagingen liggen.

    01
  • Gepersonaliseerde ervaring

    Een goede online marketing strategie verschaft je doelgroep een gepersonaliseerde ervaring.

    02
  • Mobiele website

    Volgens Google verlaat 90% een mobiele website die niet aan hun hoge standaarden voldoet.

    03
  • Effectieve marketing strategie

    Volgens HubSpot vindt slechts 61% van de organisaties hun marketingstrategie effectief.

    04
  • Meer hoog gekwalificeerde leads

    88% van de consumenten vertrouwt online reviews evenveel als persoonlijke aanbevelingen. (BrightLocal)

    05

Zo helpen we jou aan een online marketing strategie

Veel bedrijven zijn al goed op weg met hun plan, maar hebben net even die bevestiging of sturing van een externe specialist nodig. Ook daarvoor ben je bij ons op de juiste plek.

Wensen bespreken
Analyse online marketing
marketing strategie
Strategie
  • 1. Behoeftes in kaart brengen

    Voordat we je gaan helpen, willen we precies weten waar je behoefte aan hebt. Misschien kom je daar pas echt achter na een gesprek met ons. Wij achterhalen de vragen waar je mee zit en denken met je mee.

  • 2. Huidige situatie onderzoeken

    Om goed advies te geven, onderzoeken we hoe de huidige online marketing activiteiten eruit zien. Wat loopt er nu? Op basis van welk plan? Wat is je strategie, welke tactieken gebruik je en wat zijn de resultaten? De potentie en kansen die onze specialisten ontdekken vormen de basis van ons advies.

  • 3. Passende oplossing bieden

    Na grondige analyse van jouw wensen, doelstellingen en de huidige situatie stellen we een samenwerkingsvorm voor. Van hulp bij het maken van een plan, tot periodiek sparren of het volgen van 1-op-1 training. Alles is mogelijk.

  • 4. Groot aanpassingsvermogen

    Als we een tijdje onderweg zijn en blijkt dat je behoefte hebt aan een andere vorm van ondersteuning, is dat geen probleem. Of je nu intern toch te weinig capaciteit of expertise hebt, of juist enkel nog af en toe getraind wil worden. Op elk gewenst moment is er wel een mouw aan te passen.

3 redenen waarom online marketing begeleiding loont

Online marketing begeleiding kan net de verfijning zijn die jouw online marketing strategie nodig heeft om je bedrijf te laten groeien.

  • Profiteer van de kennis van ervaren experts voor het aantal uur waar behoefte aan is. Dat is goedkoper dan het in dienst nemen van (extra) een full-time marketeer.
  • Test of je op de goede weg zit bij een ervaren specialist. Zo minimaliseer je de kans dat je budgetten verdampt zonder resultaat.
  • Ontdek waar je kansen liggen die jij niet meer ziet, omdat je je blind staart. Zo bereik je de juiste mensen op de juiste plek en op het juiste moment.

Geïnteresseerd in hulp bij online marketing?
Laten we samenwerken!

Contact

Lees meer over online marketing strategie in onze blogs

meeting

Online marketing uitbesteden: wel of niet doen?

Mariska Paul
Mariska Paul Geplaatst op 9 januari 2024 Laatste update op 23 januari 2024