HubSpot Service Hub
Een krachtige customer service management tool waarmee je jouw klantenservice kunt opschalen, je front-office teams kunt samenbrengen op één gebruiksvriendelijk platform en een proactieve service kunt bieden die klanten blij maakt en behoudt.
De Service Hub van HubSpot maakt het mogelijk een proactieve service te bieden die je klantenbestand verblijdt, behoudt en laat groeien.
Dennis KornuytOnline Strateeg
Wij zijn HubSpot Platinum partner. Wil je eens vrijblijvend een rondleiding krijgen in de HubSpot tool? Vraag een gratis demo aan!
5 Feiten over HubSpot Service Hub
Wat kun je verwachten van de HubSpot Service Hub?
Met de HubSpot Service Hub software heb jij alle benodigde tools voorhanden om jouw leads en klanten sneller en gerichter helpen. Wij zetten de belangrijkste voor jou op een rijtje.
-
1. Automatisch ticketsysteem
Dankzij een automatisch ticketsysteem hou jij georganiseerd je klantenverzoeken bij, waardoor je service team sneller oplossingen voor klanten vindt. Zo koppel je klantvragen bijvoorbeeld direct aan medewerkers met verstand van een bepaald onderwerp. Je kunt ook taken aanmaken voor specifieke personen of afdelingen. Om klanten op de hoogte te houden van de ticketstatus, is het mogelijk automatische e-mails te sturen. Alle klantissues hou je bij en log je op één plaats.
-
2. Customer conversations
HubSpot geeft jou de inboxberichtentools om onbeperkte, gepersonaliseerde gesprekken te voeren met prospects en klanten op schaal. Je kunt hiervoor, in de mate die jij wil, gebruik maken van de chatbot builder. Het is ook mogelijk te kiezen voor een integratie met Facebook Messenger of een team e-mail.
-
3. Inzicht in klanttevredenheid
Het is een feit dat tevreden klanten zorgen voor groei: ze kopen meer, ze kopen vaker én ze promoten je. Zie jij in hoe waardevol tevreden klanten dus echt zijn? Dan kan de Service Hub je helpen bij het inzichtelijk maken van de hele klantreis. Alle contactmomenten worden gelogd en kun je verrijken met eigen data, zoals notities. Met de Service Hub stuur je enquêtes naar je klanten om bijvoorbeeld de tevredenheid en klantloyaliteit te meten. Doordat de Service Hub onderdeel is van de totale HubSpot Suite zijn alle klantinteracties real-time zichtbaar voor iedereen die in HubSpot werkt.
-
4. Kennisbank
Schep orde in de chaos die klantenservice heet met de HubSpot Service Hub. Met een gestructureerde kennisbank los je het probleem van terugkerende vragen snel op, door van gewone tickets informatieve artikelen te maken.
-
5. Breng service platforms samen in één inbox
Grote kans dat mensen jouw organisatie kunnen bereiken via meerdere online kanalen. Denk aan je website chat, Facebook messenger of e-mail. De Service Hub brengt al deze kanalen samen in één inbox. Koppel gezamenlijke e-mailadressen en service-medewerkers kunnen direct binnenkomende vragen beantwoorden. Efficiënter werken kan haast niet!
Investering Scherp Online | HubSpot Service Hub
Heb jij interesse in de HubSpot Service Hub? Wij zijn HubSpot Platinum Partner en hebben rechtstreekse lijntjes met HubSpot. Wij adviseren je wat je nodig hebt en zorgen voor de licentie, trainen jouw team en nemen de implementatie en set-up graag uit handen. We begrijpen dat een kostenindicatie prettig is, maar elk bedrijf is anders. Behoeftes kunnen verschillen en de mate van complexiteit speelt een grote rol in het aantal uren dat we nodig hebben. Daarom gaan we graag eerst in gesprek met je, voordat we het over kosten hebben. Hierna kunnen wij je vertellen welke investering nodig is voor een soepele onboarding.
3 redenen om te kiezen voor HubSpot Service Hub
Wil jij nóg betere service verlenen aan je nieuwe en bestaande klanten? Kies voor de Service Hub van HubSpot!
- Schaal support op binnen je teams en maak klanten nóg blijer. Je zal zien dat het groeiende aantal ambassadeurs zorgt voor een sneeuwbaleffect.
- De Service Hub brengt de volledige geschiedenis van elke klant in kaart.
- Los problemen efficiënt op door processen te automatiseren.