Online marketing bureau in Eindhoven
Terug
Menu

Meer klanten

Heb je een nieuwe onderneming? Dan wil je klanten. Ben je een gevestigde onderneming? Dan is je vraag naar klanten er ook. Naarmate je bedrijf groeit, groeit ook je vraag naar klanten. Logisch. Zonder klanten heb je immers geen bestaansrecht. Maar heb jij het idee dat er vraag is naar je product of dienst, maar consumenten op de één of andere manier niet bij jou maar je concurrenten terechtkomen? Dan is het tijd om je marketingstrategie eens onder de loep te nemen.

Begin met het maken van persona’s. Tegen wie praat je eigenlijk? Waar zijn ze te vinden? Alleen dan kan je bouwen aan een strategie.

Wesley Plugers Scherp Online Wesley PlugersMede-eigenaar/Directeur

Buyer persona’s gids

Buyer persona’s zijn onmisbaar. Maar hoe maak je ze? Download de buyer persona’s gids met voorbeeld!

Lees verder

Zo helpen wij jou aan meer klanten

Jouw bedrijf heeft een gezond en duurzaam klantenbestand nodig. In de volgende stappen zie je hoe wij jou aan een kwalitatief groter klantenbestand helpen.

Creeer buyer persona's
Doelstelling formuleren
Strategie bepalen
Campagnes
Landingspagina's maken
  • 1. Stel je huwelijksvoorstel even uit

    Je ontmoet een knappe, geweldige man. Hij vraagt je op date en jij kan niet wachten. Op de eerste date begint hij over kinderen en vraagt je vervolgens ten huwelijk. Zulke verhalen lopen meestal niet goed af. Toch gebeurt dat in de marketingwereld nog elke dag: er wordt te snel veel te veel van klanten gevraagd. Wij pakken dat graag anders en menselijker aan.

  • 2. Persona’s & doelstellingen

    Een koopreis kan je enigszins vergelijken met de zoektocht naar liefde. Dat moet groeien. Leer iemand eerst beter kennen en vertrouwen. We gaan langzaam steeds een stapje verder. Net als in het echte leven! Zo bouwen we aan duurzame relaties. We stellen eerst persona’s en doelstellingen op: wie is jouw ideale klant en hoeveel meer klanten wil je bereiken?

  • 3. Koopreis

    We integreren je persona’s in de koopreis: de bewustwordings-, overwegings- en beslissingsfase. Voor elke fase bieden we relevante content voor jouw persona’s via kanalen waar zij zich bevinden. Bijvoorbeeld: een video verspreiden we via YouTube advertising (target doelgroep: vrouwen 18-25 jr) over een probleem dat iemand ervaart (bewustwordingsfase).

  • 4. Straal autoriteit uit

    Jij weet alles over je product of dienst en de branche waarin je je begeeft. Wij laten je die autoriteit uitstralen, zodat jij in het vizier komt bij klanten en ze het niet bij je concurrent gaan zoeken. Jouw website wordt een bron van informatie voor geïnteresseerden in elke fase van de koopreis. Zo zien ze vanzelf in dat ze bij niemand anders dan bij jou moeten zijn!

  • 5. Automatiseer

    “Never forget to close the loop” met follow-ups. Als je dit nalaat mis je grote kansen om leads te converteren naar klanten. Toch gebeurt dat maar al te vaak. Met automation software zoals HubSpot heb je alles in kaart en vergeet je geen enkele lead op te volgen met automatische follow-ups. Je zult versteld staan hoeveel meer klanten dit oplevert.

Wij zorgen voor meer klanten voor onder andere:

circlefit logo PouchDirect

Zie jij het aantal klanten via je website graag zo snel mogelijk stijgen?

Contact

Wij werken hier onder andere aan voor

Azur shoes Popsockets Instalplus

Vergroot je klantenbestand met: