Menu
Terug

HubSpot CMS

Maak kennis met het Hubspot CMS! Het Hubspot CMS is een ontzettend intuïtief platform ontwikkeld om jouw bedrijf sneller te laten groeien. Met het Hubspot CMS bouw je een volledig geautomatiseerde en persoonlijke websitebeleving voor jouw websitebezoekers gevuld met kwalitatief goede content.

Het CMS van HubSpot stelt marketeers in staat om webpagina’s te creëren, te optimaliseren en te managen. En dit zonder afhankelijkheid van IT-specialisten of webdevelopers.

dennis Kornuyt online strateeg Dennis KornuytOnline strateeg & HubSpot specialist

HubSpot CMS vs. WordPress

Wij vergeleken het HubSpot CMS met WordPress voor jou. Ontdek welk CMS het best bij jou past.

Lees verder

Wij zetten HubSpot in voor:

zza mozzarella Unspi ctouch Ochtendmensen

5 Feiten over HubSpot CMS

  • Gepersonaliseerde website ervaring

    Gebruik je verkregen data om gepersonaliseerde ervaringen op te bouwen en creëer content op maat voor iedere fase van jouw buyer journey.

    01
  • Snel opschalen

    Door slim gebruik te maken van de automatiseringsmogelijkheden van HubSpot CMS kun jij je website eens zo snel opschalen.

    02
  • Zelfredzaamheid van marketeers

    In het HubSpot CMS is de marketeer niet afhankelijk van ontwikkelaars bij het uitvoeren van hun dagelijkse werk. Een nieuwe pagina maken? Wat dacht je van drag and drop? Makkelijker kan niet.

    03
  • Intuïviteit

    HubSpot software is bijzonder intuïtief en gebruiksvriendelijk, hier is het CMS geen uitzondering op. Voeg met het grootste gemak formulieren, dynamische velden en call-to-actions toe met één druk op de knop.

    04
  • Synergie van alles onder één dak

    De grootste winst van een website in HubSpot zit misschien wel in het feit dat creatie, beheer, monitoring en verbetering van alle online marketingactiviteiten plaatsvinden in één omgeving.

    05

Genereer meer sales met het HubSpot CMS

Het HubSpot CMS is het website Content Management Systeem van HubSpot. Met de juiste strategie genereer jij meer sales zonder het traditionele gedoe van websitebeheer.

HubSpot Marketing hub
Marketplace SEO
Google Analytics
  • 1. Krijg meer inzicht in je klantreis

    Het is belangrijk dat content zo dicht mogelijk aansluit op de individuele behoeften van leads. Analyseer daarom het verkeer naar je HubSpot website en bekijk welke pagina’s het meest bekeken worden en welke juist minder. Welke pagina’s behoren tot jouw ideale klantreis?

  • 2. Stem de klantervaring af op elke individuele klant

    Hoe persoonlijker en relevanter marketing is, hoe succesvoller. Toon de juiste content op het juiste moment in de klantreis. Houd eenvoudig de betrokkenheid van je bezoekers bij en creëer berichten die op hen zijn toegespitst. Heeft een lead al het een en ander gedownload? Toon dan een andere call to action of pas gemakkelijk de tekst op de landingspagina aan, aan de interesses of type organisatie van de lead.

  • 3. Genereer en converteer meer websiteleads

    Dat conversie belangrijk is, dat hoeven wij jou niet te vertellen. Het optimaliseren van conversie (CRO) is daarom een belangrijke activiteit om meer leads en klanten te realiseren. Maak daarom meerdere paginavarianten en stuur het verkeer naar de best presterende pagina met HubSpots adaptive testing.

  • 4. Rapporteer je websiteresultaten

    Volg sessies, leads, maar vooral de klanten die je genereert aan de hand van attributierapportage. Analyseer de impact van je HubSpot website en optimaliseer tegelijkertijd je websitestrategie.

Investering Scherp Online | HubSpot

HubSpot | Onboarding

Voor wie?

Bedrijven die zelf de expertise en tijd in huis hebben om Inbound campagnes te creëren.

Wat gaan we doen?

We leren je om het maximale uit de HubSpot Marketing tools te halen.

Hoe lang duurt het?

Binnen 6 weken ben je in staat zelfstandig met HubSpot te werken.

Hoe ziet dat eruit?

  • Een ervaren Inbound coach als vast aanspreekpunt.
  • Traningsplan op maat.
  • Wekelijks een training met praktische opdrachten om het platform te leren kennen.
  • Een Inbound Campagne als blauwdruk voor de toekomst.

€1.200,-

HubSpot | Uitbesteden

Voor wie?

Bedrijven die meer resultaat uit online campagnes willen halen en het niet zelf willen of kunnen uitvoeren.

Wat gaan we doen?

We werken samen een strategie uit voor een continue stroom van leads voor jouw bedrijf. Scherp Online voert al deze werkzaamheden uit.

Resultaat:

Volledige automatisering van jouw digitale marketing met succesvolle en effectieve Inbound Marketing campagnes voor leadgeneratie.

Hoe ziet dat eruit?

  • Strategische sessies om jouw Buyer Persona’s & Buyer Journey’s.
  • Werken met een team van Inbound specialisten.
  • Volledige digitalisering van online marketing.

€4.500,-

HubSpot | Maatwerk

Voor wie?

  • Voor bedrijven die bepaalde activiteiten zelf uit willen voeren.
  • Voor bedrijven die op zoek zijn naar een integratie met een bestaand ander systeem.

Kies je voor een maatwerk traject, dan bespreken we je wensen graag. Op basis van jouw doelstellingen stemmen we af hoe het traject eruit gaat zien.

N.o.t.k.

3 redenen om te kiezen voor CMS Hub

Is je bedrijf toe aan een nieuwe website die je naar een volgend level kan tillen? Dan is het HubSpot CMS zeker iets voor jou!

  • Voor jouw business en bezoekers is het ontzettend belangrijk dat je website veilig is. Met de speciale security functionaliteiten en een dedicated security team ben jij hiervan gegarandeerd.
  • De snelheid van je website is van groot belang. Het is niet alleen bepalend voor het gebruiksgemak van je bezoekers, maar ook voor je online vindbaarheid. Het Hubspot CMS heeft functionaliteiten ingebouwd waarmee jouw website bliksemsnel is.
  • Alle benodigdheden binnen een alles in één platform. Creëer, optimaliseer en analyseer je content binnen de CMS Hub. Middels een handig drag-and-drop systeem en met de eenvoudige rapporten ben jij volledig in controle over jouw website en statistieken.

Twijfel je nog over je CMS keuze?
We denken graag met je mee.

Contact

Lees meer over HubSpot in onze blogs