Menu
Terug

Spotler

Elke euro die je aan e-mail marketing spendeert, levert gemiddeld 42 euro op. Een enorme ROI! Zet daarvoor een goed uitgedachte e-mail marketing strategie op, want voor je het weet is jouw e-mail bedolven onder de tig e-mails die mensen per dag ontvangen. Spotler biedt uitkomst. Wij zetten deze software in voor alles wat bij e-mail marketing komt kijken: van automatische campagnes en leadmanagement tot enquêtes en landingspagina’s.

46% van de e-mails wordt op mobiel geopend (onderzoek HubSpot). Dit toont aan hoe belangrijk mobielvriendelijke e-mails zijn.

Ber HaestBèr HaestOnline marketing specialist

7 Gratis tips voor onderwerpregels

Wil jij 7 Tips voor het schrijven van onderwerpregels? Download gratis de tips!

Lees verder

5 Feiten over Spotler

  • Gratis

    Spotler is een Nederlands bedrijf dat in elk pakket ondersteuning biedt in de vorm van telefonische klantenservice en een persoonlijke coach voor begeleiding en advies.

    01
  • Aantal gebruikers

    Spotler heeft meer dan 5.000 gebruikers.

    02
  • AVG-richtlijnen

    Al je data wordt volgens de AVG-richtlijnen opgeslagen in de eigen Nederlandse private cloud van Spotler

    03
  • Integratie met jouw software

    Het is eenvoudig om Spotler te integreren met jouw eigen software, zodat je beter inzicht hebt in data en klantgedrag om persoonlijker te kunnen communiceren.

    04
  • Makkelijk in gebruik

    Spotler investeert vooral in de essentiële onderdelen van de software. Dit zorgt ervoor dat de software zelfs voor niet-marketeers heel laagdrempelig en makkelijk in gebruik is.

    05

Zo zetten wij Spotler in en bereiken we jouw klanten

Spotler is een uitkomst als je eindelijk eens wil beginnen met e-mailmarketing of het dit keer goed aan wil pakken.

Analytics rapportages
E-mailmarketing database check
Persona's
SMART doelstelling
Integratie
Uitvoer
A/B test
  • 1. In gesprek

    Elk traject begint bij een gesprek, want elke behoefte is anders. In dit gesprek achterhalen we wat je werkelijke vraag is. Zoek je hulp bij automatisering van je e-mails, wil je meer uit je e-mailmarketing halen met goede software als Spotler of start je blanco? Waar je ook behoefte aan hebt, wij helpen je graag op weg!

  • 2. Database check

    Als je al een database hebt opgebouwd, gooien we die uiteraard niet weg. We onderzoeken hoe deze is opgebouwd en of er segmentaties is aangebracht.

  • 3. Persona’s samenstellen

    Een belangrijk onderdeel van je bedrijfsvoering en dus ook voor e-mail marketing is het bepalen van je doelgroep. Wij doen dat volgens de HubSpot-methode met zo’n drie persona’s die je ideale klant tot in detail representeren. Deze informatie gebruiken we in de e-mailcommunicatie.

  • 4. Doelstellingen formuleren

    Afhankelijk van wat jouw vraag aan ons is, stellen we samen SMART doelstellingen op. Daarvoor formuleren we KPI’s (performance indicatoren, zoals aantal websitebezoekers of nieuwsbriefinschrijvingen), zodat we het succes goed kunnen meten.

  • 5. Pakket & integratie

    Aan de hand van jouw wensen kijken we welk Spotler pakket voor jou geschikt is. Voor elke branche, grootte en soort organisatie biedt Spotler ondersteuning. Hierin spelen wij een adviserende rol. Na het kiezen van het pakket, zorgen we voor de nodige integratie van jouw CRM of webshop voor volledig data-inzicht en kwaliteit.

  • 6. Uitvoer

    Nu kan het echte werk met Spotler beginnen. Je kunt ervoor kiezen om ons als strategisch partner te betrekken en de uitvoer zelf te doen of wij nemen alles uit handen. Het begint in elk geval bij het opzetten van campagnes structuren die passen bij je bedrijfsdoelstellingen en je campagnedoelstellingen.

  • 7. Testen & optimaliseren

    Bij elk Spotler pakket is een optie inbegrepen waarmee je eenvoudig A/B splittesten kan opzetten. Hier maken we altijd gretig gebruik van, omdat je alleen door middel van testen echt kunt optimaliseren gebaseerd op data en niet op je gevoel. Zo perfectioneren we je campagnes continu. Bij elk Spotler pakket is een optie inbegrepen waarmee je eenvoudig A/B splittesten kan opzetten. Hier maken we altijd gretig gebruik van, omdat je alleen door middel van testen echt kunt optimaliseren gebaseerd op data en niet op je gevoel. Zo houden we ons continu bezig met het perfectioneren van je campagnes.

3 redenen om te werken met Spotler

Spotler is niet gratis, maar brengt veel voordelen met zich mee die gratis software niet bieden.

  • Spotler biedt voor elk soort bedrijf een geschikt pakket.
  • Maak gebruik van de service, begeleiding en training die inbegrepen is.
  • Spotler is een Nederlands bedrijf met Nederlandse ondersteuning die voldoet aan de Nederlandse AVG-richtlijnen.

Geïnteresseerd in Spotler?
Laten we samenwerken!

Contact

Lees meer over e-mailmarketing in onze blogs