Wat kost HubSpot?
Door het modulaire karakter van HubSpot lopen de kosten uiteen. Misschien voldoet de gratis versie voor jou in de fase waarin je zit. Heb je meer functionaliteiten nodig, dan is de HubSpot Professional wellicht meer geschikt. We leggen je graag uit hoe de kosten voor HubSpot zijn opgebouwd.
Wat jij investeert in HubSpot kan uiteen liggen van €20,- per maand tot wel €3.300,- per maand. Onthoud het woord ‘investering’, want als je het goed doet, betaalt het zich dubbel en dwars terug!
Sophie HodakOnline Strateeg
Ontdek of Hubspot de investering waard is voor jou. Vraag een gratis rondleiding aan en onze Hubspot specialisten beantwoorden al je vragen.
5 Feiten over HubSpot
HubSpot producten; er zit altijd wel iets bij wat bij jouw organisatie past
Ben jij op zoek naar meer inbound leads? Of wil jij je sales funnel of service activiteiten optimaliseren? Dan is HubSpot misschien interessant voor je.
-
Voor kleinere teams en individuen
Kies voor één of meerdere hubs, zoals de Marketing Hub, de Sales Hub of de Service Hub. Je kunt echter ook kiezen voor een suite: een bundel van hubs. Zo biedt HubSpot de Starter CRM Suite aan vanaf €30,- per maand. Daarmee kun je bepaalde functionaliteiten gebruiken van de marketing, sales, service, CMS en operations hubs.
-
Voor organisaties en enterprises
Wil je net een stapje verder? Kies dan voor de Professional CRM Suite (vanaf €1.580,- per maand) of de Enterprise CRM Suite (vanaf €4.783,- per maand).
-
Uiteenlopende kosten
Houd er rekening mee dat dit enkel de abonnementskosten zijn en daarin dus geen uren van Scherp Online zitten. Bovendien is het afhankelijk van je wensen welke functionaliteiten (Add-ons) je nodig hebt. Zoals je begrijpt lopen de kosten op basis daarvan dus uiteen. Wij begeleiden je altijd in de keuze welk pakket voor jou geschikt is.
Investering Scherp Online | HubSpot
3 Redenen waarom HubSpot de investering waard is
Als je het HubSpot traject serieus aan wil gaan, is een investering onvermijdelijk. Is dat erg? Helemaal niet! Het betaalt zich dubbel en dwars terug.
Onderzoek van HubSpot wijst uit dat klanten:
- 129% meer inbound leads genereren
- 113% meer websitebezoekers aantrokken
- 36% meer deals wonnen