Scherponline.nl B.V.
Torenallee 45
5617 BA Eindhoven
T: 085 30 30 720
E: info@scherponline.nl
menu
085 30 30 720

Conversie optimalisatie

Bezoekers op een website zijn leuk, maar het wordt pas écht interessant als u deze bezoekers kunt aansporen tot het gewenste doel / conversie. Een doel kan het genereren van leads zijn, maar ook een aankoop of het aantal downloads. Conversie optimalisatie is een logische stap als je zoveel mogelijk rendement uit je bezoekers wilt halen.

Nulmeting & Analyse

Statistieken zijn de basis voor conversie optimalisatie. We starten dan ook altijd met een juiste inrichting van bijvoorbeeld Google Analytics om een nul-meting te kunnen maken en vervolgens de strategie te bepalen.

Nulmeting & Analyse
Strategie & doelstelling

Conversie optimalisatie hoeft niet altijd direct gericht te zijn op de laatste stap voor een bestelling. Kleine stukjes tekst of een logo hier en daar kunnen al van grote invloed zijn. Na de nulmeting bepalen we eerst de strategie en bepalen we het doel.

Strategie & doelstelling
A/B & multivariabel testen

Met behulp van A/B of multivariabel testen kunnen twee versies van een website aan bezoekers tonen. Daarbij brengen we kleine wijzigingen aan en controleren we welk deel van het verkeer het beste converteert. Dit proces blijven we herhalen tot we het gewenste conversiepercentage bereikt hebben.

A/B & multivariabel testen
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Wij bellen je terug!





Wij gebruiken o.a.