Piet en Wesley

Twee vrienden

Het verhaal van Scherp Online ontstond in 2008, maar eigenlijk al veel eerder eind jaren ’90, met twee jongens: Wesley en Piet. De één een paar jaar ouder dan de ander. Ze zaten bij elkaar op school, maar kenden elkaar niet. Wesley was iets ouder en trapte na school graag een balletje met zijn vrienden. Piet wilde graag meedoen, maar dacht dat Wesley niet zo’n vriendelijke jongen was. Sinds het moment dat hij uiteindelijk de spreekwoordelijke ballen bij elkaar had geraapt om te vragen of hij mee mocht doen, werd een mooie vriendschap geboren. Wesley bleek toch een prima kerel te zijn!

Vanaf dat moment hebben ze elkaar gevonden en delen ze twee gezamenlijke hobby’s: voetbal en online marketing. Wesley ging werken bij een online marketing bureau, waar Piet later ook bij kwam werken. Naast het feit dat ze in hetzelfde Geldropse voetbalteam terechtkwamen, vonden ze elkaars gelijken ook in hun werk. Ze besloten hier echt werk van te maken en Scherp Online was geboren.

Twee vrienden, totaal verschillend, maar met dezelfde ambitie. Door deze perfecte combinatie van zijn we uitgegroeid tot een toonaangevend full-service online marketing bureau in Eindhoven. Daarbij trainen we ook mensen door het hele land met materiaal dat door ons is ontwikkeld. Na drie verhuizingen zijn we beland in de inspirerende omgeving van Strijp-S in Eindhoven: het Microlab.

Scherp Online Strijp-S Microlab

Mijlpalen

Je kan twee verschillende Google badges verdienen: de Google Partner badge en de Google Premier Partner badge. Wij mogen ons met trots Google Premier Partner noemen. Dat houdt in dat we tot op het hoogste niveau zijn gekwalificeerd en voldoende opbrengstgroei hebben gerealiseerd voor onszelf en onze klanten, we bestaande klanten vasthouden en regelmatig nieuwe klanten erbij krijgen.

We zijn in 2019 gegroeid naar 20 man personeel, wat wij zien als een grote mijlpaal!

2019 was ook het jaar dat we zijn uitgeroepen tot FD Gazelle. Dat betekent dat we tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland behoren. Hierbij is onder andere gekeken naar omzet groei en groei in personeel.

De grootste mijlpaal is dat we vooral veel tevreden klanten mogen bedienen, waar we toonbaar resultaat voor halen. We worden op Google gewaardeerd met een 4,7 van de 5 sterren. Daar zijn we trots op, want dat is waar we het uiteindelijk allemaal voor doen.