HubSpot Software; het alles-in-een platform
Trek het juiste publiek aan en converteer meer bezoekers in klanten. Met HubSpot software voer je complete inbound marketingcampagnes op schaal uit. Allemaal op één krachtig platform. HubSpot software is geschikt voor elk bedrijf met de intentie te groeien.
Met inbound marketing maken we personalisatie op schaal mogelijk. En dat allemaal op basis van de klantgegevens in jouw CRM.
Wesley PlugersCo-owner
Vraag een gratis rondleiding aan in de HubSpot tool? Onze Hubspot specialisten begeleiden je door alle Hubs heen.
5 Feiten over HubSpot software
Zo behalen we jouw doelstellingen met HubSpot
Met de HubSpot software ga je werken volgens de inbound marketing strategie. De tool zorgt voor meer gekwalificeerde leads.
-
1. Hoe ziet het marketingproces er uit?
We starten met het in kaart brengen van het marketingproces. Hoe ziet de marketing funnel er uit? Welke fases doorloopt een websitebezoeker voordat hij/zij wordt overgedragen aan het sales team? Op basis hiervan richten we de pijplijn in zodat je altijd inzicht hebt in je leads en conversie ratio’s.
-
2. De marketing / sales handover
Het doel van inbound marketing is om een lead met relevante content door de klantreis te begeleiden. Maar wanneer is een lead klaar om door het verkoopteam opgevolgd te worden (Sales Qualified Lead)? Wanneer is de lead een goede fit voor jouw organisatie? Hoeveel van deze leads kan je verkoopteam verwerken? Tijdens de marketing/sales handover leggen we dit soort zaken vast en stellen we gedeelde doelstellingen op.
-
3. Inrichting van de Marketing Hub
HubSpot is een uitstekende tool om je inbound marketing strategie op te zetten. Maar wat is er precies nodig om een lead te converteren tot een sales qualified lead? Wij geven demo’s waarin we de verschillende mogelijkheden aan je toelichten zodat iedereen in je organisatie hier goed mee leert te werken. Daarna stellen we een maatwerk oplossing voor gebaseerd op jouw wensen.
-
4. Automatisering van (marketing)activiteiten
Inbound marketing maakt je niet alleen effectiever, maar ook efficiënter. Met behulp van workflows en sequenties zorgen we er voor dat je geautomatiseerd in contact komt en blijft met je prospects en leads.
Met de automatische inbound marketing aanpak kom je altijd met de juiste content, op het juiste moment en op de juiste plaats met je doelgroep in contact.
We automatiseren het marketingproces door formulieren, CTA’s, landingspagina’s en workflows op te zetten. Op deze manier leveren we jouw marketingteam altijd kwalitatieve leads.
Ook service verlenen wordt efficiënter, overzichtelijker én makkelijker gemaakt door de HubSpot Service Hub.
-
5. Rapportage en optimalisatie
Hoe presteren je marketing campagnes? Hoeveel kwalitatieve leads komen hieruit? Hoeveel nieuwe klanten hebben dit opgeleverd?
De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke marketing inspanningen leveren het meeste op? Welke campagnes werken het beste? Maar ook: hoe hoog is de klanttevredenheid?
Optimaliseer je marketingproces continu om het maximale resultaat te behalen!
Investering Scherp Online | HubSpot
3 redenen om te kiezen voor HubSpot software
Verhoog het succes van jouw organisatie met deze slimme inbound software. Bouw duurzame relaties op en laat je bedrijf groeien.
- Laat al je afdelingen als een geoliede machine samenwerken.
- Trek waardevolle klanten aan in plaats van ze lastig te vallen met advertenties waar ze niet op zitten te wachten.
- HubSpot is schaalbaar, wat het interessant maakt voor zowel het MKB als de grote ondernemingen.