Een marketing automation software om je te helpen het juiste publiek aan te trekken, meer bezoekers in klanten te converteren en complete inbound marketingcampagnes op schaal uit te voeren. Allemaal op één krachtig, gebruiksvriendelijk platform. HubSpot software is geschikt voor elk bedrijf dat wil groeien.
Met inbound marketing maken we personalisatie op schaal mogelijk. En dat allemaal op basis van de klantgegevens in uw CRM.
Wesley PlugersDirecteur/mede-eigenaar
Kijkje nemen in de HubSpot tool?
Wij zijn HubSpot Platinum partner. Wil je eens vrijblijvend een rondleiding krijgen in de HubSpot tool? Vraag een gratis demo aan!
Activiteiten van bezoekers kunnen door jouw team gevolgd worden in de Marketing Hub waardoor je beter begrijpt waar je potentiële klant naar op zoek is. Je sales team krijgt bovendien meer informatie over leads en kan ze daardoor met exact de juiste boodschap op het juiste moment benaderen.
01
Meer inzichten dankzij dashboards
In luttele seconden analyseer je de prestaties aan de hand van aangepaste rapporten en dashboards. Verstuur ze vervolgens naar de relevante personen.
02
Gebruik van marketing automation
Gemiddeld maakt 51% van de bedrijven gebruik van marketing automation. Meer dan de helft (58%) van B2B bedrijven willen in de toekomst hiermee gaan werken.
03
Personalisering naar een hoger niveau
Gepersonaliseerde content doet het 178% beter dan niet-gepersonaliseerde content. Dankzij HubSpot kun jij conversie ratio’s laten stijgen en lange-termijn relaties opbouwen met je klanten.
04
HubSpot Live Chat
Bezoekers die gebruik maken van de live chat op je website hebben 85% meer kans om geconverteerd te worden in klanten. Chatters geven daarnaast gemiddeld ook meer uit dan niet-chatters.
05
Zo behalen wij jouw doelstellingen met de HubSpot
Met de HubSpot software ga je werken volgens de inbound marketing strategie. De tool zorgt voor meer gekwalificeerde leads om je bedrijf te laten groeien.
1. Hoe ziet het marketingproces er uit?
We starten met het in kaart brengen van het marketingproces. Hoe ziet de marketing funnel er uit? Welke fases doorloopt een websitebezoeker voordat hij/zij wordt overgedragen aan het sales team? Op basis hiervan richten we de pijplijn in zodat je altijd inzicht hebt in je leads en conversie ratio’s.
2. De marketing / sales handover
Het doel van inbound marketing is om een lead met relevante content door de klantreis te begeleiden. Maar wanneer is een lead klaar om door het verkoopteam opgevolgd te worden (Sales Qualified Lead)? Wanneer is de lead een goede fit voor jouw organisatie? Hoeveel van deze leads kan je verkoopteam verwerken? Tijdens de marketing/sales handover leggen we dit soort zaken vast en stellen we gedeelde doelstellingen op.
3. Inrichting van de Marketing Hub
HubSpot is een uitstekende tool om je inbound marketing strategie op te zetten. Maar wat is er precies nodig om een lead te converteren tot een sales qualified lead? Wij kunnen een demo geven waarin we de verschillende mogelijkheden aan je toelichten zodat iedereen in je organisatie hier goed mee leert te werken. Daarna stellen we een maatwerk oplossing voor, gebaseerd op jouw wensen.
4. Automatisering van (marketing)activiteiten
Inbound marketing maakt je niet alleen effectiever, maar ook efficiënter. Met behulp van workflows en sequenties zorgen we er voor dat je geautomatiseerd in contact komt en blijft met je prospects en leads.
Met de automatische inbound marketing aanpak kom je altijd met de juiste content, op het juiste moment en op de juiste plaats met je doelgroep in contact.
We automatiseren het marketingproces door formulieren, CTA’s, landingspagina’s en workflows op te zetten. Op deze manier leveren we jouw marketingteam altijd kwalitatieve leads.
Ook service verlenen wordt efficiënter, overzichtelijker én makkelijker gemaakt door de HubSpot Service Hub.
5. Rapportage en optimalisatie
Hoe presteren je marketing campagnes? Hoeveel kwalitatieve leads komen hieruit? Hoeveel nieuwe klanten hebben dit opgeleverd?
De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke marketing inspanningen leveren het meeste op? Welke campagnes werken het beste? Maar ook: hoe hoog is de klanttevredenheid?
Optimaliseer je marketingproces continu om het maximale resultaat te behalen!
Investering Scherp Online | HubSpot
HubSpot | Onboarding
Voor wie?
Bedrijven die zelf de expertise en tijd in huis hebben om Inbound campagnes te creëren.
Wat gaan we doen?
We leren je om het maximale uit de HubSpot Marketing tools te halen.
Hoe lang duurt het?
Binnen 6 weken ben je in staat zelfstandig met HubSpot te werken.
Hoe ziet dat eruit?
Een ervaren Inbound coach als vast aanspreekpunt.
Traningsplan op maat.
Wekelijks een training met praktische opdrachten om het platform te leren kennen.
Een Inbound Campagne als blauwdruk voor de toekomst.
€1.200,-
HubSpot | Uitbesteden
Voor wie?
Bedrijven die meer resultaat uit online campagnes willen halen en het niet zelf willen of kunnen uitvoeren.
Wat gaan we doen?
We werken samen een strategie uit voor een continue stroom van leads voor jouw bedrijf. Scherp Online voert al deze werkzaamheden uit.
Resultaat:
Volledige automatisering van jouw digitale marketing met succesvolle en effectieve Inbound Marketing campagnes voor leadgeneratie.
Hoe ziet dat eruit?
Strategische sessies om jouw Buyer Persona’s & Buyer Journey’s.
Werken met een team van Inbound specialisten.
Volledige digitalisering van online marketing.
€4.500,-
HubSpot | Maatwerk
Voor wie?
Voor bedrijven die bepaalde activiteiten zelf uit willen voeren.
Voor bedrijven die op zoek zijn naar een integratie met een bestaand ander systeem.
Kies je voor een maatwerk traject, dan bespreken we je wensen graag. Op basis van jouw doelstellingen stemmen we af hoe het traject eruit gaat zien.
N.o.t.k.
3 redenen om te kiezen voor HubSpot software
Verhoog het succes van jouw organisatie met deze slimme inbound software. Bouw duurzame relaties op en laat je bedrijf groeien.
Laat al je afdelingen als een geoliede machine samenwerken.
Trek waardevolle klanten aan in plaats van ze lastig te vallen met advertenties waar ze niet op zitten te wachten.
HubSpot is schaalbaar, wat het interessant maakt voor zowel het MKB als de grote ondernemingen.