Het HubSpot CRM – customer relationship management – is een krachtig instrument dat jouw bedrijf helpt om klantenrelaties te onderhouden en te beheren. En dat op één gecentraliseerd en gebruiksvriendelijk platform. Ben jij klaar om je bedrijf te laten groeien?
Met HubSpot leveren we informatie om iemand te verleiden tot conversie, precies op de juiste tijd en plek. En dat alles geautomatiseerd.
Piet ZweegersDirecteur/mede-eigenaar
Kijkje nemen in de HubSpot tool?
Wij zijn HubSpot Platinum partner. Wil je eens vrijblijvend een rondleiding krijgen in de HubSpot tool? Vraag een gratis demo aan!
Teams die een CRM gebruiken, automatiseren taken zoals het plannen van vergaderingen, het leveren van inhoud en het opstellen van contracten. (Bron: HubSpot)
01
Populariteit
65% van de verkooporganisaties gebruikt een CRM in 2020, vergeleken met 59% in 2018. (Bron: HubSpot)
02
Sales processen
61% van de leiders die beter presteren gebruiken hun CRM om delen van hun verkoopproces te automatiseren, tegenover 46% van de leiders die minder goed presteren. (Bron: HubSpot)
03
Klantretentie
82% van de respondenten zegt dat “actieve klantretentie” een van de belangrijkste doelstellingen is voor hun CRM team (Bron: Tinyclues)
04
Vertrouwen in data
53% van de best presterende verkopers hebben meer vertrouwen in hun CRM data dan hun tegenhangers. (LinkedIn)
05
Optimaliseer jouw processen met de data uit het HubSpot CRM
Wanneer je het HubSpot CRM gebruikt, wordt je CRM automatisch geïntegreerd met je HubSpot marketing, sales, customer service en CMS tools.
1. Marketing Automation
Met de HubSpot Marketing Automation kun je op basis van onder meer buyer persona’s op hoog niveau het verkeer naar je website optimaliseren. Klanten kun je zeer gepersonaliseerd geautomatiseerd benaderen via verschillende kanalen, zoals e-mail. HubSpot helpt je bij het op schaal onderhouden van relaties en het vinden van nieuwe, waardevolle leads.
2. Sales Hub
Wil jij je sales productiviteit een boost geven? Dat kan met de Sales Hub van HubSpot. Je kunt middels workflow’s op schaal gepersonaliseerde follow-up mails en reminders sturen op het juiste moment. Volg het verloop van je deals en sluit sneller en meer deals. Verlies een lead nooit meer uit het oog en zie in één oogopslag waar je nog kansen laat liggen.
3. Service Hub
Met de Service Hub creëer jij die geweldige klantervaring. Elk contact heeft zijn eigen ‘record’, waarin marketing, sales en service samenkomen. Klanten zijn nu meer dan ooit ongeduldig, sceptisch en hebben hoge verwachtingen. Dat maakt het lastig om klanten te houden, terwijl zij de controle hebben. Daarom zijn tevreden klanten de sleutel tot succes.
4. CMS
Met het CMS van HubSpot bouw je een krachtige website die geoptimaliseerd is voor alle apparaten. Het haalt data op uit het ingebouwde CRM systeem. Elke bezoeker bied je daardoor een persoonlijke ervaring. Het CRM werkt super eenvoudig: creëer landingspagina’s, blogs, formulieren, e-mails enzovoort en analyseer en optimaliseer op een enkel platform.
3 redenen om te kiezen voor HubSpot CRM
Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is het HubSpot CRM zeker iets voor jou!
Zie de volledige cirkel van marketing naar leads en van leads naar gesloten deals. Dat maakt het ingebouwde CRM van HubSpot mogelijk.
Dankzij een hoog gebruiksgemak is het HubSpot CRM eenvoudig en overzichtelijk. Na één workshop kunnen je medewerkers al overweg met het systeem.
Er zijn tal van integraties beschikbaar die naadloos gekoppeld kunnen worden aan HubSpot.