Online marketing bureau in Eindhoven
Terug
Menu

HubSpot Marketing Hub

De Marketing Hub van HubSpot is een onderdeel dat zich richt op inbound marketing en het genereren van leads. Trek potentiële klanten aan door het inbound principe: het leveren van relevante en waardevolle content. Zo werk je organisch aan het opbouwen van relaties voor een duurzame klantenkring.

Bespaar tijd en moeite met geautomatiseerde workflows. Zo kan jij je als marketeer concentreren op strategie en betere klantervaringen.

dennis kornuyt Dennis KornuytHubSpot specialist & Online Strateeg

Hubspot marketing hub

Wij beantwoorden al je vragen tijdens een rondleiding door de Hubspot marketing tool. Vraag een gratis demo aan!

Lees verder

Wij zetten HubSpot in voor:

zza mozzarella Unspi ctouch Ochtendmensen

5 Feiten over HubSpot Marketing Hub

  • Identificeer prospects eenvoudiger

    Activiteiten van bezoekers kunnen door jouw team gevolgd worden in de Marketing Hub waardoor je beter begrijpt waar je potentiële klant naar op zoek is. Je sales team krijgt bovendien meer informatie over leads en kan ze daardoor met exact de juiste boodschap op het juiste moment benaderen.

    01
  • Content beheren

    Met de HubSpot Marketing Hub maak, beheer en publiceer je eenvoudig content. Denk aan blogposts, landingspagina’s, CTA’s en e-mails.

    02
  • Gebruik van marketing automation

    Gemiddeld maakt 51% van de bedrijven gebruik van marketing automation. Meer dan de helft (58%) van B2B bedrijven willen in de toekomst hiermee gaan werken.

    03
  • Personalisering naar een hoger niveau

    Gepersonaliseerde content doet het 178% beter dan niet-gepersonaliseerde content. Dankzij de HubSpot Marketing Hub kan jij conversieratio’s laten stijgen en langetermijnrelaties met je klanten opbouwen.

    04
  • HubSpot Live Chat

    Bezoekers die gebruik maken van de live chat op je website hebben 85% meer kans om te converteren naar klanten. Daarnaast geven ze meer uit dan niet-chatters. Met de Marketing Hub kun je de chat toevoegen zonder HubSpot branding. 

    05

Zo behalen wij jouw doelstellingen met de HubSpot Marketing Hub

Met de HubSpot Marketing Automation software ga je werken volgens de inbound marketing strategie. Het opzetten van krachtige, geïntegreerde workflows is nog nooit zo eenvoudig geweest.

HubSpot Marketing hub
HubSpot Sales hub
HubSpot Service hub
  • 1. Leadgeneratie en leadnurturing

    De Marketing Hub is een effectieve tool voor leadgeneratie en leadnurturing. Maak formulieren, workflows, registreer leads en monitor interacties. 

  • 2. E-mailcampagnes op autopilot

    Beleid potentiële klanten door hun klantreis met de krachtige e-mailmarketing en automatisering die de Marketing Hub biedt. Dit maakt personalisatie mogelijk voor een unieke persoonlijke klantervaring.

  • 3. Synchroniseer de Marketing Hub met het CRM

    Combineer de HubSpot Marketing Hub met HubSpot CRM en maak het mogelijk om leads effectief op te volgen door synchronisatie. 

  • 4. HubSpot Marketing Hub voor iedereen

    De HubSpot Marketing Hub is geschikt van een kleine startup tot grote ondernemingen. 

3 redenen om te kiezen voor HubSpot Marketing Hub

Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is HubSpot Marketing Hub zeker iets voor jou!

  • Je zorgt ervoor dat je maximaal online vindbaar bent. HubSpot optimaliseert je content voor de zoekmachines
  • Gebruik de HubSpot Marketing Hub om inbound leads te genereren voor jouw bedrijf.
  • Met de Marketing Automation Hub zorg je voor de basis van het geautomatiseerd, gepersonaliseerd en op schaal prospects bereiken. Begeleid hen vervolgens met waardevolle content door hun klantreis van lead naar klant.

Features Marketing Hub

Het inzetten van HubSpot Marketing Hub kan je helpen bij het stroomlijnen van je inbound marketingactiviteiten, het vergroten van de efficiëntie en het verbeteren van de algehele effectiviteit van je marketinginspanningen. Zoals altijd is het belangrijk om je specifieke bedrijfsbehoeften en doelstellingen te overwegen voordat je een marketingplatform kiest. Hieronder vind je de features uit de Marketing Hub.

E-mail campagnes op autopilot

Automatiseer je e-mailcampagnes, zodat jouw prospects verder in de funnel komen en je meer gekwalificeerde leads kan genereren. Personaliseer vervolgens je e-mails voor elke ontvanger met specifieke gegevens uit je HubSpot CRM. Hiervoor kun je workflows aanmaken.

Advertising

Tracking stelt HubSpot in staat contacten toe te wijzen aan specifieke advertenties, door trackingparameters toe te passen aan het einde van uw advertentie-URL’s.
Nadat je jouw advertentie-account (van Google, Facebook, Instagram of LinkedIn) hebt aangesloten, zal HubSpot tracking toepassen op advertenties die momenteel actief zijn of in behandeling zijn. Op deze manier kan je gebruikers categoriseren en volgen. Een ideale tool om potentiële klanten op een zo persoonlijke manier opnieuw te benaderen.

Content marketing (SEO & Social)

Plan je contentstrategie rond onderwerpen die je autoriteit in zoekmachines zullen verhogen en krijg real-time optimalisatieadvies terwijl je content creëert.
Monitor merkvermeldingen en relevante conversaties op social media, volg automatisch de betrokkenheid en plan je sociale posts zodat ze worden gepubliceerd wanneer de juiste mensen ze zullen zien.

Rapportage en optimalisatie

Hoe presteren je marketingcampagnes? Hoeveel kwalitatieve leads komen hieruit? Hoeveel nieuwe klanten hebben dit opgeleverd?
De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke marketing inspanningen leveren het meeste op? Welke campagnes werken het beste?
Optimaliseer je marketingproces continu om het maximale resultaat te behalen!

HubSpot Marketing Hub Onboarding

Jij weet hoe je wil groeien, wij weten hoe HubSpot werkt. Onze HubSpot onboarding diensten zijn ontwikkeld voor HubSpot Marketing Professional of Enterprise gebruikers en afgestemd op de manier waarop jij HubSpot wil gebruiken.

  • Scherp Online is Platinum HubSpot partner
  • 23 HubSpot gecertificeerde teamleden
  • Ervaren marketeers & developers onder 1 dak

Starten met HubSpot Marketing Hub

Elk bedrijf heeft zijn eigen doelstellingen, uitdagingen, plannen en tijdlijn. Op basis daarvan adviseren we je een route om zo snel mogelijk de vruchten te kunnen plukken van het HubSpot CRM Platform en de mogelijkheden voor Inbound Marketing.

HubSpot | Onboarding

Voor wie?

Bedrijven die zelf de expertise en tijd in huis hebben om Inbound campagnes te creëren.

Wat gaan we doen?

We leren je om het maximale uit de HubSpot Marketing tools te halen.

Hoe lang duurt het?

Binnen 6 weken zelfstandig met HubSpot werken.

Hoe ziet dat eruit?

  • Een ervaren Inbound coach als vast aanspreekpunt
  • Trainingsplan op maat
  • Wekelijks een training met praktische opdrachten om het platform te leren kennen
  • Een Inbound Campagne als blauwdruk voor de toekomst

€1.250,-

HubSpot | Uitbesteden

Voor wie?

Bedrijven die meer resultaat uit online campagnes willen halen en het niet zelf willen of kunnen uitvoeren.

Wat gaan we doen:

We werken samen een strategie uit voor een continue stroom van leads voor jouw bedrijf. Scherp Online voert al deze werkzaamheden uit.

Resultaat:

Volledige automatisering van jouw digitale marketing met succesvolle en effectieve Inbound Marketing campagnes voor leadgeneratie.

Hoe ziet dat eruit? :

  • Strategische sessies om jouw Buyer Persona’s & Buyer Journeys te bepalen
  • Werken met een team van Inbound specialisten
  • Volledige digitalisering van online marketing

€4.500,-

HubSpot | Maatwerk

Voor wie?

  • Voor bedrijven die bepaalde activiteiten zelf uit willen voeren.
  • Voor bedrijven die op zoek zijn naar een integratie met een bestaand ander systeem.

Kies je voor een maatwerk traject, dan bespreken we je wensen graag. Op basis van jouw doelstellingen stemmen we samen af hoe het traject eruit ziet.

N.o.t.k.

Interesse in de HubSpot Marketing hub?
Laat het ons weten!

Contact

Lees meer over HubSpot in onze blogs

Team scherp online

Lead magnets die werken in 2024

Mariska Paul
Mariska Paul Geplaatst op 7 november 2023 Laatste update op 14 november 2023
Best performing HubSpot Partner H1 2021

Scherp Online “Best performing HubSpot-partner H1 2021”

Wesley Plugers
Wesley Plugers Geplaatst op 28 juli 2021 Laatste update op 9 januari 2024