Menu
Terug

HubSpot marketing automation

Marketing automation is het gebruik van software om marketing activiteiten te automatiseren. Het zorgt voor efficiëntie, structuur en een meer gepersonaliseerde klantervaring. HubSpot is een geweldige tool hiervoor. Ben jij klaar om je bedrijf te laten groeien?

HubSpot Gold partner

Met HubSpot leveren we informatie om iemand te verleiden tot conversie, precies op de juiste tijd en plek. En dat alles geautomatiseerd.

Piet ZweegersPiet ZweegersDirecteur/mede-eigenaar

Kijkje nemen in de HubSpot tool?

Wij zijn HubSpot Gold partner. Wil je eens een kijkje nemen in de HubSpot tool? Vraag een gratis login aan!

Lees verder

Wij zetten HubSpot in voor:

Mapcreator Dealerleasing Cumulus IT

5 Feiten over HubSpot Marketing Automation

  • Stijging in leads

    70% van de HubSpot klanten zien een toename in het percentage leads dat klant werd. Daarnaast zagen ze 2,5 keer meer leads per maand binnen een jaar.

    01
  • Verhoogde productiviteit

    Marketing automation verhoogt de productiviteit met gemiddeld 20%. 

    02
  • Gebruik van marketing automation

    Gemiddeld maakt 51% van de bedrijven gebruik van marketing automation. Meer dan de helft (58%) van B2B bedrijven willen in de toekomst hiermee gaan werken.

    03
  • Waardevolle leads

    Bedrijven die gebruik maken van marketing automation zien een gemiddelde toename van 451% in waardevolle leads.

    04
  • Zoekvolume “marketing automation”

    De laatste vijf jaar is het zoekvolume in Google voor “marketing automation” (wereldwijd) verdrievoudigd.

    05

Zo behalen wij jouw doelstellingen met HubSpot

Met het marketing-, sales- en serviceplatform HubSpot ga je werken met de inbound marketing strategie. De tool zorgt voor meer gekwalificeerde leads om je bedrijf te laten groeien.

HubSpot Marketing hub
HubSpot Sales hub
HubSpot Service hub
HubSpot CMS
  • 1. Marketing Hub

    Met de Marketing Hub kun je op basis van onder meer buyer persona’s op hoog niveau het verkeer naar je website optimaliseren. Klanten kun je zeer gepersonaliseerd geautomatiseerd benaderen via verschillende kanalen, zoals e-mail. HubSpot helpt je bij het op schaal onderhouden van relaties en het vinden van nieuwe, waardevolle leads.

  • 2. Sales Hub

    Wil jij je sales productiviteit een boost geven? Dat kan met de Sales Hub van HubSpot. Je kunt middels workflow’s op schaal gepersonaliseerde follow-up mails en reminders sturen op het juiste moment. Volg het verloop van je deals en sluit sneller en meer deals. Verlies een lead nooit meer uit het oog en zie in één oogopslag waar je nog kansen laat liggen.

  • 3. Service Hub

    Met de Service Hub creëer jij die geweldige klantervaring. Elk contact heeft zijn eigen ‘record’, waarin marketing, sales en service samenkomen. Klanten zijn nu meer dan ooit ongeduldig, sceptisch en hebben hoge verwachtingen. Dat maakt het lastig om klanten te houden, terwijl zij de controle hebben. Daarom zijn tevreden klanten de sleutel tot succes.

  • 4. CMS

    Met het CMS van HubSpot bouw je een krachtige website die geoptimaliseerd is voor alle apparaten. Het haalt data op uit het ingebouwde CRM systeem. Elke bezoeker bied je daardoor een persoonlijke ervaring. Het CRM werkt super eenvoudig: creëer landingspagina’s, blogs, formulieren, e-mails enzovoort en analyseer en optimaliseer op een enkel platform.

3 redenen om te kiezen voor HubSpot marketing automation

Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is HubSpot marketing automation zeker iets voor jou!

  • Zie de volledige cirkel van marketing naar leads en van leads naar gesloten deals. Dat maakt het ingebouwde CRM van HubSpot mogelijk.
  • Je kunt je favoriete apps blijven gebruiken door de integratie met 75+ partners. Denk aan Shopify of Suveymonkey.
  • De afgelopen vijf jaar is het aantal zoekopdrachten naar “HubSpot” in Nederland verviervoudigd. Dat zegt wel wat!

Geïnteresseerd in HubSpot?
Laten we samenwerken!

Contact