Menu
Terug

Organisch zichtbaar worden met de juiste strategie.

Mari is een leverancier van bouwkundige zwembaden, accessoires als overkappingen, afdekkingen en verlichting, zwemspa’s, sauna’s en jacuzzi’s. Het bedrijf helpt consumenten van advies tot realisering en zwembadonderhoud.

De belangrijkste uitdaging was vanaf het begin van onze samenwerking niet alleen het verzorgen van meer verkeer, leads en klanten, maar ook het creëren van autoriteit, vertrouwen en een filter. Een filter om mensen uit te sluiten die niet toe zijn aan een zwembad. 

Lees verder

Mari

Wat waren de uitdagingen?

Een bouwkundig zwembad koop je niet over één nacht ijs. Het is een proces dat weken, maanden en soms zelfs jaren duurt. Niet alleen de aanleg zelf, maar juist de oriëntatie, de gesprekken en de uiteindelijke keuze voor een type bad is een ingewikkeld proces. Daarnaast gaat het natuurlijk om een luxe product dat door veel mensen kan worden onderschat.  

Google merkte de verbeteringen op. De zoekmachine beloonde ons harde werk met een stijging van 221% groei in contactmomenten.”

Wesley PlugersWesley PlugersOnline strateeg & Directeur

Onze oplossing?

In 2015 zijn we gestart met het ontwikkelen van een nieuwe WordPress website voor Mari. Hierbij hebben we niet alleen naar de look & feel gekeken, maar zijn we vooral gaan onderzoeken waar potentiële kopers tegenaan liepen en welke fasen ze doorlopen.

Dat hebben we in kaart gebracht en in een contentplan uitgewerkt. Dit plan heeft geresulteerd in content die voor meer verkeer, maar ook vertrouwen zorgt. Daarnaast worden veel vragen al weggenomen, waardoor gesprekken in de showroom vlotter en beter verlopen.

Ondanks dat we de visuele kant van de website veel aandacht hebben gegeven, hebben we ervoor gezorgd dat dit niet ten koste is gegaan van de gebruiksvriendelijkheid & conversie optimalisatie. Ook op dat gebied staat de website zijn mannetje.

Geen overbodige praat, maar bewezen resultaat.

Meer cases

Geïnteresseerd?
Plan een adviesgesprek met ons.

Advies gesprek