Menu
Terug

HubSpot Sales

Inbound Sales staat voor verkopen op een manier waar jouw leads en klanten zich prettig bij voelen. Het is een gepersonaliseerde, behulpzame en moderne methode om je verkoopproces efficiënter en effectiever te maken.

Werk aan een schaalbare strategie gericht op het aantrekken van daadwerkelijk geïnteresseerde leads voor jouw organisatie. Je bouwt relaties voor de lange termijn en helpt je klant succesvol te worden. Hubspot Sales Hub geeft je alle hulpmiddelen om deze effectieve verkoopstrategie te realiseren.

Scherp Online is Platinum Hubspot Partner
Scherp Online is HubSpot Platinum Partner

Met Hubspot Sales richten we ons op de pijnpunten van de klant, zijn we een vertrouwde adviseur en passen we ons volledig aan de klantreis van onze leads aan.

Piet ZweegersPiet Zweegers
Zelf starten met Hubspot Sales?

Wil jij een efficiënter sales proces? Download dan onze Hubspot Sales Hub startersgids en ga direct zelf aan de slag.

Lees verder

We werken met deze klanten met Hubspot Sales Software

Mapcreator

5 Feiten over Hubspot Sales

  • Start gesprekken op een slimme manier.

    Gebruik email templats en snippets om efficient te werken. Log automatisch telefoontjes, emails en andere communicatie met je contactpersonen in het CRM.

    01
  • Werk aan duurzame relaties

    Met behulp van afspraak-links, sales automation en een livechat zorg je dat jij jezelf beschikbaar maakt op het moment dat je contact je nodig heeft.

    02
  • Beheer en optimaliseer je verkoop pijplijn

    Gebruik verkoop scripts, offertes die digitaal ondertekend kunnen worden en duidelijke dashboards en rapporten om je verkoopproces te stroomlijnen en optimaliseren.

    03
  • Verbind met je contacten, waar je ook bent.

    Zet doelaccounts op om met het salesteam specifieke klanten binnen te halen. Met de handige mobiele app heb je overal toegang tot jouw waardevolle klantdata.

    04
  • Verwijder frictie, laat dat vliegwiel draaien!

    Hubspot Sales Automation (Inbound Sales) zorgt er voor dat jouw verkoopteam beter in staat is om te doen waar het goed in is: verkopen. Minimaliseer tijd voor adminisatratie en repititief werk. Maximaliseer je klantcontact.

    05

Zo behalen we je doelstelling met HubSpot Sales

Met de HubSpot Sales software ga je werken volgens de Inbound Sales strategie. Je bent van toegevoegde waarde bij het koopproces van je klant en sluit daardoor meer deals winnend af!

HubSpot Sales hub
marketing sales handover
sales automation
Conversietracking
  • Hoe ziet het verkoopproces er uit?

    We starten met het in kaart brengen van het verkoopproces. Hoe zien de klantcontacten er uit? Door welke fases moet een deal heen om succesvol afgesloten te worden? Op basis hiervan richten we de pijplijn in zodat je altijd inzicht hebt in lopende deals en een prognose van de nieuwe omzet.

  • De marketing / sales handover

    Doel van Inbound (marketing) is om een lead met relevante content door de klantreis te begeleiden. Maar wanneer is een lead klaar om door het verkoopteam opgevolgd te worden (Marketing Qualified Lead)? Wanneer is de lead een goede fit voor jouw organisatie? Hoeveel van deze leads kan je verkoopteam verwerken? Tijdens de marketing / sales handover leggen we dit soort zaken vast en stellen we gedeelde doelstellingen op.

  • Inrichting van het Hubspot portal

    Het Hubspot CRM vormt de basis voor je Inbound strategie. Alle klantinformatie staat hier verzameld en is toegankelijk voor iedereen in de organisatie. Het portal richten we volledig naar jouw wens in. Welke eigenschappen van contactpersonen, bedrijven of deals zijn voor jou van belang? Welke afspraken maken we over het gebruik van het portal? Hoe zorgen we er voor dat je relevante meldingen krijgt over activiteiten van je leads? We geven een demo waarin we de verschillende producten aan je toelichten zodat iedereen in je organisatie hier goed mee leert werken.

  • Automatisering van het verkoopproces

    Inbound Sales maakt je niet alleen effectiever, maar ook efficiënter. Met behulp van workflows en sequenties zorgen we er voor dat je geautomatiseerd in contact komt en blijft met je leads. Templates en snippets helpen voorkomen dat je keer op keer dezelfde emails typt.

    Wanneer neem je contact op met je lead? Doe je dat zodra zij een email lezen? Of wanneer zij je offerte doornemen? Ontvang handige meldingen om contact op te nemen precies op het moment dat je in beeld bent bij je lead.

    We automatiseren het verkoopproces door taken toe te wijzen voor bepaalde acties zodat je geen stappen vergeet. Jouw verkoopteam kan zich daardoor bezig houden met waar zij goed in zijn: verkopen.

  • Rapportage en optimalisatie

    Hoe presteren je geautomatiseerde emails? Hoeveel deals en afspraken heb je gehad? Hoeveel procent daarvan werd succesvol afgesloten? Hoe lang duurt het verkoopproces en waar vallen de meeste deals af? Hoeveel nieuwe klanten hebben we gerealiseerd en belangrijker nog; hoeveel omzet hebben we gerealiseerd?

    De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke emails worden het meest geopend? Welke verkoopscripts werken het beste?

    Optimaliseer je verkoopproces continu om het maximale resultaat te behalen!

3 Redenen om voor Hubspot Sales te kiezen

Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is HubSpot Sales zeker iets voor jou!

  • Alle tools om jouw verkoopteam effectiever en efficiënter te maken. Verwijder frictie en laat dat vliegwiel harder draaien!
  • Alle communicatie op 1 plek: Telefoontjes (op te nemen), emails, aantekeningen en afspraken. Werk doelgericht samen om meer deals te winnen.
  • Automatisering van je verkoopproces mét personalisatie. Maak jezelf beschikbaar wanneer de klant daar behoefte aan heeft op de manier die de meeste waarde toevoegt. Help hem zo door het aankoopproces.

Geïnteresseerd in Hubspot Sales?

Boek nu een afspraak:
Maak direct een afspraak