Menu
Terug

HubSpot Marketing Hub

Een marketing automation software om je te helpen het juiste publiek aan te trekken, meer bezoekers in klanten te converteren en complete inbound marketingcampagnes op schaal uit te voeren. Allemaal op één krachtig, gebruiksvriendelijk platform.

Met inbound marketing maken we personalisatie op schaal mogelijk. En dat allemaal op basis van de klantgegevens in uw CRM.

Wesley PlugersWesley PlugersDirecteur/mede-eigenaar

Kijkje nemen in de HubSpot tool?

Wij zijn HubSpot Platinum partner. Wil je eens vrijblijvend een rondleiding krijgen in de HubSpot tool? Vraag een gratis demo aan!

Lees verder

Wij zetten HubSpot in voor:

traffic-service-nederland Dealerleasing Cumulus IT

5 Feiten over HubSpot Marketing Hub

  • Identificeer prospects eenvoudiger

    Activiteiten kunnen door jouw team gevolgd worden waardoor je beter begrijpt waar ze naar op zoek zijn. Je sales team krijgt meer informatie over potentiële leads en kan ze benaderen op het juiste moment.

    01
  • Meer inzichten dankzij dashboards

    In luttele seconden analyseer je de prestaties aan de hand van aangepaste rapporten en dashboards. Verstuur ze vervolgens naar de relevante personen.

    02
  • Gebruik van marketing automation

    Gemiddeld maakt 51% van de bedrijven gebruik van marketing automation. Meer dan de helft (58%) van B2B bedrijven willen in de toekomst hiermee gaan werken.

    03
  • Personalisering naar een hoger niveau

    Gepersonaliseerde content doet het 178% beter dan niet-gepersonaliseerde content. Dankzij HubSpot kun jij conversie ratio’s laten stijgen en lange-termijn relaties opbouwen met je klanten.

    04
  • HubSpot Live Chat

    Bezoekers die gebruik maken van de live chat op je website hebben 85% meer kans om geconverteerd te worden in klanten. Chatters geven daarnaast gemiddeld ook meer uit dan niet-chatters.

    05

Zo behalen wij jouw doelstellingen met de HubSpot Marketing Hub

Met de HubSpot Marketing software ga je werken volgens de inbound marketing strategie. De tool zorgt voor meer gekwalificeerde leads om je bedrijf te laten groeien.

HubSpot Marketing hub
HubSpot Sales hub
HubSpot Service hub
sales automation
  • 1. Hoe ziet het marketingproces er uit?

    We starten met het in kaart brengen van het marketingproces. Hoe zien de marketing funnel er uit? Welke fases doorloopt een websitebezoeker voordat hij/zij wordt overgedragen aan het sales team? Op basis hiervan richten we de pijplijn in zodat je altijd inzicht hebt in je leads en conversie ratio’s.

  • 2. De marketing / sales handover

    Het doel van inbound marketing is om een lead met relevante content door de klantreis te begeleiden. Maar wanneer is een lead klaar om door het verkoopteam opgevolgd te worden (Sales Qualified Lead)? Wanneer is de lead een goede fit voor jouw organisatie? Hoeveel van deze leads kan je verkoopteam verwerken? Tijdens de marketing / sales handover leggen we dit soort zaken vast en stellen we gedeelde doelstellingen op.

  • 3. Inrichting van de Marketing Hub

    HubSpot is een uitstekende tool om je inbound marketing strategie op te zetten. Maar wat is er precies nodig om een lead te converteren tot een sales qualified lead? Wij geven een demo waarin we de verschillende mogelijkheden aan je toelichten zodat iedereen in je organisatie hier goed mee leert te werken.

  • 4. Automatisering van de marketing activiteiten

    Inbound marketing maakt je niet alleen effectiever, maar ook efficiënter. Met behulp van workflows en sequenties zorgen we er voor dat je geautomatiseerd in contact komt en blijft met je prospects en leads.

    Met de automatische inbound marketing aanpak kom je altijd met de juiste content, op het juiste moment en op de juiste plaats met je doelgroep in contact.

    We automatiseren het marketingproces door formulieren, CTA’s, landingspagina’s en workflows op te zetten. Op deze manier leveren we jouw marketingteam altijd kwalitatieve leads.

  • 5. Rapportage en optimalisatie

    Hoe presteren je marketing campagnes? Hoeveel kwalitatieve leads komen hieruit? Hoeveel nieuwe klanten hebben dit opgeleverd?

    De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke marketing inspanningen leveren het meeste op? Welke campagnes werken het beste?

    Optimaliseer je marketingproces continu om het maximale resultaat te behalen!

3 redenen om te kiezen voor HubSpot Marketing Hub

Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is de HubSpot Marketing Hub zeker iets voor jou!

  • Je zorgt ervoor dat je maximaal online vindbaar bent. HubSpot optimaliseert je content voor de zoekmachines
  • Gebruik HubSpot om inbound leads te genereren voor jouw bedrijf.
  • Efficiëntie. Marketing automation maakt je hele marketing afdeling een stuk efficiënter.

Geïnteresseerd in HubSpot?
Laten we samenwerken!

Contact

Lees meer over HubSpot in onze blogs