HubSpot Marketing Hub
De Marketing Hub van HubSpot is een onderdeel dat zich richt op inbound marketing en het genereren van leads. Trek potentiële klanten aan door het inbound principe: het leveren van relevante en waardevolle content. Zo werk je organisch aan het opbouwen van relaties voor een duurzame klantenkring.
Bespaar tijd en moeite met geautomatiseerde workflows. Zo kan jij je als marketeer concentreren op strategie en betere klantervaringen.
Dennis KornuytHubSpot specialist & Online Strateeg
Wij beantwoorden al je vragen tijdens een rondleiding door de Hubspot marketing tool. Vraag een gratis demo aan!
5 Feiten over HubSpot Marketing Hub
Zo behalen wij jouw doelstellingen met de HubSpot Marketing Hub
Met de HubSpot Marketing Automation software ga je werken volgens de inbound marketing strategie. Het opzetten van krachtige, geïntegreerde workflows is nog nooit zo eenvoudig geweest.
-
1. Leadgeneratie en leadnurturing
De Marketing Hub is een effectieve tool voor leadgeneratie en leadnurturing. Maak formulieren, workflows, registreer leads en monitor interacties.
-
2. E-mailcampagnes op autopilot
Beleid potentiële klanten door hun klantreis met de krachtige e-mailmarketing en automatisering die de Marketing Hub biedt. Dit maakt personalisatie mogelijk voor een unieke persoonlijke klantervaring.
-
3. Synchroniseer de Marketing Hub met het CRM
Combineer de HubSpot Marketing Hub met HubSpot CRM en maak het mogelijk om leads effectief op te volgen door synchronisatie.
-
4. HubSpot Marketing Hub voor iedereen
De HubSpot Marketing Hub is geschikt van een kleine startup tot grote ondernemingen.
3 redenen om te kiezen voor HubSpot Marketing Hub
Wil jij je bedrijf naar het volgende level tillen en ben je klaar om te groeien? Dan is HubSpot Marketing Hub zeker iets voor jou!
- Je zorgt ervoor dat je maximaal online vindbaar bent. HubSpot optimaliseert je content voor de zoekmachines
- Gebruik de HubSpot Marketing Hub om inbound leads te genereren voor jouw bedrijf.
- Met de Marketing Automation Hub zorg je voor de basis van het geautomatiseerd, gepersonaliseerd en op schaal prospects bereiken. Begeleid hen vervolgens met waardevolle content door hun klantreis van lead naar klant.
Features Marketing Hub
Het inzetten van HubSpot Marketing Hub kan je helpen bij het stroomlijnen van je inbound marketingactiviteiten, het vergroten van de efficiëntie en het verbeteren van de algehele effectiviteit van je marketinginspanningen. Zoals altijd is het belangrijk om je specifieke bedrijfsbehoeften en doelstellingen te overwegen voordat je een marketingplatform kiest. Hieronder vind je de features uit de Marketing Hub.
E-mail campagnes op autopilot
Automatiseer je e-mailcampagnes, zodat jouw prospects verder in de funnel komen en je meer gekwalificeerde leads kan genereren. Personaliseer vervolgens je e-mails voor elke ontvanger met specifieke gegevens uit je HubSpot CRM. Hiervoor kun je workflows aanmaken.
Advertising
Tracking stelt HubSpot in staat contacten toe te wijzen aan specifieke advertenties, door trackingparameters toe te passen aan het einde van uw advertentie-URL’s.
Nadat je jouw advertentie-account (van Google, Facebook, Instagram of LinkedIn) hebt aangesloten, zal HubSpot tracking toepassen op advertenties die momenteel actief zijn of in behandeling zijn. Op deze manier kan je gebruikers categoriseren en volgen. Een ideale tool om potentiële klanten op een zo persoonlijke manier opnieuw te benaderen.
Content marketing (SEO & Social)
Plan je contentstrategie rond onderwerpen die je autoriteit in zoekmachines zullen verhogen en krijg real-time optimalisatieadvies terwijl je content creëert.
Monitor merkvermeldingen en relevante conversaties op social media, volg automatisch de betrokkenheid en plan je sociale posts zodat ze worden gepubliceerd wanneer de juiste mensen ze zullen zien.
Rapportage en optimalisatie
Hoe presteren je marketingcampagnes? Hoeveel kwalitatieve leads komen hieruit? Hoeveel nieuwe klanten hebben dit opgeleverd?
De Hubspot rapportages en dashboards geven direct antwoord op bovenstaande vragen. Het vormt de basis voor verdere optimalisaties. Welke marketing inspanningen leveren het meeste op? Welke campagnes werken het beste?
Optimaliseer je marketingproces continu om het maximale resultaat te behalen!
HubSpot Marketing Hub Onboarding
Jij weet hoe je wil groeien, wij weten hoe HubSpot werkt. Onze HubSpot onboarding diensten zijn ontwikkeld voor HubSpot Marketing Professional of Enterprise gebruikers en afgestemd op de manier waarop jij HubSpot wil gebruiken.
- Scherp Online is Platinum HubSpot partner
- 23 HubSpot gecertificeerde teamleden
- Ervaren marketeers & developers onder 1 dak
Starten met HubSpot Marketing Hub
Elk bedrijf heeft zijn eigen doelstellingen, uitdagingen, plannen en tijdlijn. Op basis daarvan adviseren we je een route om zo snel mogelijk de vruchten te kunnen plukken van het HubSpot CRM Platform en de mogelijkheden voor Inbound Marketing.