Geschreven door Wesley

We zijn bij Scherp Online altijd bezig met vernieuwen en bijleren binnen ons vakgebied. Daarom hebben we ook de Scherp Online Academy opgericht, waarin iedere specialist zich verdiept in een onderwerp en hierover presenteert aan de rest. Toen Bram aangaf dat hij graag call tracking als onderwerp wilde onderzoeken voor zijn volgende Scherp Online Academy waren we meteen enthousiast. Daarom zijn we nu begonnen met het testen van call tracking met onze eigen kanalen.

Verschillende telefoonnummers

Het zal je misschien opvallen dat de telefoonnummers die op de website staan of die je in onze advertenties tegenkomt van elkaar verschillen. Dat heeft dus daarmee te maken, want op deze manier kunnen we volgen via welke kanalen mensen contact met ons zoeken wanneer ze ons bellen. Mocht je ons nummer nu onder speed dial in je telefoon hebben staan: geen zorgen. Ook daarop zijn we gewoon nog bereikbaar.

Naast het meten van kanalen zijn er nog vele andere mogelijkheden bij call tracking. Meer informatie is te lezen in de blog van Bram over call-tracking.